انواع فعالیت های بانکی
انواع فعالیت های بانکی

انواع فعالیت های بانکی

حساب های سرمایه گذاری

سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت
مشتریان گرامی می‌توانند با افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت وجوه خود را به حساب مورد نظر واریز و به سهولت برداشت نمایند و علاوه بر آن از سود سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت بصورت روزشمار بهره‌مند گردند.

سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ویژه (۳ ماهه):
سپرده مذکور برای مدت ۳ ماه تمام نزد تمام نزد بانک تودیع می گردد. نرخ سود این حساب بیشتر از نرخ سود سپرده کوتاه مدت می باشد و حسب نظر مشتریان گرامی به صورت ماهانه و یا در پایان دوره (سود در سررسید) با نرخ های تعیین شده قابل پرداخت است. ضمنا اصل سپرده در سررسید در صورت جاری بودن سپرده و دستور مشتری با شرایط جدید قابل تمدید خواهد بود.

سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ویژه (۶ ماهه):
سپرده مذکور برای مدت ۶ ماه تمام نزد تمام نزد بانک تودیع می گردد. نرخ سود این حساب، حسب نظر مشتریان گرامی به صورت ماهانه ، سه ماهه و یا در سر رسید با نرخ های تعیین شده قابل پرداخت و اصل سپرده نیز در سررسید در صورت جاری بودن سپرده و دستور مشتری با شرایط جدید قابل تمدید خواهد بود.

سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یک، دو، سه، چهار و پنج ساله
حساب سپرده سرمایه‌گذاری بلند مدت به سپرده‌ای اطلاق می شود که متقاضی برای مدت معین (یک، دو، سه، چهار و پنج سال) وجوه خود را نزد بانک سپرده گذاری می نماید و از سود روز شمار که بصورتماهانه سه ماهه و شش ماهه و سالانه پرداخت می گردد بهره مند می شود.

محاسبه نرخ سود سپرده های سرمایه گذاری
 

 

http://bpi.ir/?investment

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد