انواع فعالیت های بانکی
انواع فعالیت های بانکی

انواع فعالیت های بانکی

کارت پول سامان

مدیریت زمان و مکان پول شما همگام با آخرین پیشرفت های روز دنیا به وسیله کارت کوچکی به نام سامان کارت فراهم شده است. با سامان کارت به عنوان ابزار هوشمند پرداخت الکترونیکی، موجودی همه حساب های شما، به سادگی و با اطمینان خاطر در اختیار شماست.

  مزایای کارت پول سامان

پول الکترونیکی شما، یک پول کاملا" شخصی و خصوصی است، که برای شما و به اسم شخص شما صادر شده، هرگز از بین نمی رود، مخدوش و مفقود نمی شود و از دستبرد محفوظ می ماند.

  • دریافت وجه

شما می توانید با استفاده از دستگاه های خودپرداز بانک های عضو شتاب در سراسر کشور بدون محدودیت زمانی و مکانی با سقف مالی از پیش تعیین شده (2.000.000 میلیون ریال در روز ) یا طبق درخواست خود که هنگام درخواست صدور کارت در فرم مربوطه مشخص کرده اید، وجه نقد مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

  • خدمات فروشگاهی

خرید سریع و آسان از فروشگاه های معتبر طرف قرارداد کلیه بانک ها در سراسر کشور که مجهز به دستگاه پایانه فروش باشند، برای دارندگان سامان کارت امکان پذیر می باشد. در صورتی که شما از دستگاه پایانه فروش بانک سامان برای خرید استفاده کنید،‌ علاوه بر سرعت در خرید، می توانید از مزایایی که برای شما در نظر گرفته شده است نظیر قرعه کشی های سالیانه بهره مند شوید.

  • خدمات پرداخت اینترنتی

خرید کالا و خدمات از کلیه سایت های فعال و معتبر فروش اینترنتی طرف قرارداد بانک سامان، در هر کجا و هر ساعت از شبانه روز تنها برای دارندگان سامان کارت امکان پذیر است. شما می توانید با سامان کارت بلیط قطار و هواپیما بخرید،‌ قبض های آب، برق، گاز، تلفن و عوارض شهرداری خود را در کمترین زمان ممکن و بدون صرف هزینه، از منزل یا محل کارخود پرداخت نمایید، سهام خرید و فروش کنید ، در کنکور ثبت نام نمایید و لذت خرید اینترنتی را تجربه کنید. فهرست سایت های فعال فروش اینترنتی طرف قرار داد بانک سامان را می توانید در سایت www.sb24.com مشاهده کنید.

  • داشتن شعبه اختصاصی

اطمینان از همراه داشتن پول کافی، افزایش قدرت خرید و امکان بهره گیری از فرصت های مالی به لحاظ در اختیار داشتن تمامی موجودی همه حساب های بانکی به طور هم زمان از ویژگی های سامان کارت است شما می توانید همواره به تمام موجودی خود دسترسی داشته باشید.

  • ایجاد نظم مالی

با تعیین سقف مشخص برای خرید یا برداشت وجه از حساب و امکان دسترسی به اطلاعات حساب از طریق دریافت صورتحساب های دوره ای شما می توانید یک حسابدار تمام وقت داشته باشید.

  • امنیت دارایی

از بین رفتن امکان جعل، سرقت و سایر خطرات رایجی که پول فیزیکی را تهدید می کند، از مزایای در اختیار داشتن کارت بانکی است. با استفاده از ابزارهای تشخیص هویت از قبیل ثبت امضاء و رمز اختصاصی و کد cvv2 امکان سرقت، ردیابی اشتباه و سوء استفاده از کارت های بانکی سامان فراهم شده است.

  • تعلق سود

حسابی که به عنوان حساب اصلی به کارت شما متصل است،‌ می تواند یک حساب کوتاه مدت باشد که در این صورت به مانده حساب شما سود روز شمار با نرخ سود حساب کوتاه مدت به صورت علی الحساب، تعلق می گیرد. همچنین شما می توانید سایر حساب های خود را نیز به عنوان حساب فرعی به حساب کارت خود متصل نمایید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد